راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

استوریج EMC UNITY

استوریج EMC UNITY

استوریج Emc Unity hybrid استانداردهای جدیدی را برای ذخیره سازی تعریف کرده است که به منظور کار با حافظه های Flash طراحی شده ، از قابلیت های این دستگاه می توان به سادگی ، طراحی پیشرفته ، قیمت مناسب و انعطاف پذیری در تطبیق با نیازهای مختلف سازمانی اشاره کرد.

 

Unity Hybrid عملکرد Flash را با هزینه دیسک به شما می دهد ، و برای برنامه های کاربری مخلوط ، ذخیره سازی های یکپارچه و نیازهای Remote-Office-Branch-Office (ROBO) کاملا مناسب است.Unity Hybrid در 4 مدل موجود می باشد :

Unity 300 ، Unity 400 ، Unity 500 ، Unity 600

Unity hybrid فضای ذخیره سازی 1 ترابایت تا 3 پتابایت را پوشش می دهد .

کار با Unity Hybrid ساده است : این دستگاه جزو سیستم های ذخیره سازی محسوب می شود با استانداد جدید و ساده همچنین نصب و راه اندازی استوریج با داشتن رابط کاربری کاربرپسند ساده شده است و از قابلیت مدیریت رایانش ابری به صورت بصری و proactive assistance برخوردار است.

Unity hybrid مدرن است : Unity شامل یک طراحی معماری مدرن 2u برای فلش می باشد ، با قابلیت پشتیبانی از حافظه های SSD و ظرفیت بالا شامل درایورهای 3D TLC و عملکرد با کمترین تاخیر می باشد .

Unity Hybrid محیط بلاک و فایل را بصورت توامان پشتیبانی می کند .

از جمله امکانات عبارتند از :

  • point-in-time snapshots
  • synchronous and asynchronous replication
  • built-in encryption
  • tiering to the cloud
  • و یکپارچگی کامل با VMware, Microsoft و OpenStack

 

Unity hybrid مقرون به صرفه است :

Unity Hybrid دارای 2 کنترلر بصورت Active می باشد و برای بهینه سازی عملکرد ، حجم بالا و کاهش هزینه ی ذخیره سازی طراحی شده است .

 

منعطف است :
اگر به دنبال یک راه حل ترکیبی از SAN و NAS که دارای لایه بندی خودکار اطلاعات و Fast cash باشد و از سیستم بلاک و فایل پشتیبانی کند، Unity Hybrid نیاز شما را برآورده می کند . Unity عموما به صورت یک نرم افزار مجازی سازی شده رایگان در دسترس است .

 نمایندگی فروش استوریج EMC ، و ارائه دهنده تجهیزات ذخیره سازی Dell EMC از جمله مدرن ترین سامانه های ذخیره سازی سری استوریج Dell Emc Unity hybrid و استوریج Dell Emc Unity All-Flash ، فعالیت خود را از سال 1380 آغاز نموده و بصورت تخصصی برروی طراحی و تامین سامانه های داده ای (Data Center) ، و ذخیره سازی اطلاعات کار می کند و در همین راستا اقدام به خدمات مشاوره ،راه اندازی ، پشتیبانی و تامین تجهیزات ذخیره سازی EMC ، Quantum و SpectraLogic نموده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و شرایط خرید استوریج Dell EMC و سایر تجهیزات ذخیره سازی با ما تماس بگیرید .

 

 

 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.