راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

عمر مورد انتظار باتری UPS APC من چیست؟

عمر مورد انتظار باتری UPS APC من چیست؟

خط تولید:
تمام مدل های UPS

محیط:
تمام مدلهای UPS سه فاز و تک فاز

دلیل / رزولوشن:
اکثر باتری های APC باید سه تا پنج سال طول بکشد. عوامل متعددی وجود دارد که بر طول عمر باتری، از جمله محیط زیست و تعداد تخلیه ها تاثیر می گذارد. در زیر برخی از دستورالعمل ها برای اطمینان از امید به زندگی مطلوب وجود دارد:

1. دمای عملیاتی: دمای عملیاتی مطلوب برای باتری اسید سرب 20-25 درجه سانتیگراد (68-77 درجه فارنهایت) است. دمای بالا باعث کاهش طول عمر می شود. به عنوان یک راهنما، هر 8 درجه سانتی گراد (15 درجه فارنهایت) افزایش دمای عمر باتری را به نصف کاهش می دهد. باطری که مدت 4 سال در دمای 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت) ادامه می یابد، اگر در دمای 33 درجه سانتیگراد (95 درجه فارنهایت) عمل کند، تنها 2 سال است. در نظر داشته باشید که دمای باتری در UPS خود همیشه گرم تر از دمای محیط محل نصب یو پی اس است.

2. کالیبراسیون باتری و تخلیه عمیق: در صورت لزوم، کالیبراسیون زمان اجرا را در UPS خود یک یا دو بار در سال انجام دهید. برخی از مشتریان ما می خواهند سیستم های خود را بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که زمان اجرا آنها کافی است. با این حال، به طور مداوم انجام این کالیبراسیون می تواند به طور قابل توجهی کاهش عمر باتری APC خود را. همچنین لازم به ذکر است که یک یو پی اس برای تخلیه های عمیق ثابت طراحی نشده است. ما با استفاده از APC Smart-UPS / Back-UPS خود را به عنوان یک منبع تغذیه قابل حمل که بارها و بارها تخلیه / شارژ شده است (مثل یک کارتن قابل حمل) قابل استفاده نیستیم. این واحدها برای استفاده اضطراری در هنگام قطع برق غیر منتظره یا از دست دادن لحظه ای قدرت طراحی شده اند.

3. ذخیره سازی: باتری APC را برای مدت زمان طولانی ذخیره نکنید. باتری ها / واحد های جدید نباید بیش از 6 ماه از زمان خرید خریداری شوند، زیرا آنها از کارخانه تقریبا 80٪ هزینه حمل می کنند. پس از این دوره، باتری باید استفاده شود و یا مقدار زیادی از شارژ آن را از دست بدهند. توصیه نمی شود که باتری هایی که قبلا استفاده شده اند را ذخیره کنید. ذخیره سازی طولانی مدت بدون شارژ دوره ای می تواند موجب کاهش امید به زندگی و عملکرد باتری ناپایدار شود.

درجه حرارت نیز نقش مهمی در تخریب باتری در هنگام ذخیره دارد.

اگر دمای محیط در طول ذخیره سازی - 15 ° C تا 30 ° C (+ 5 ° F تا + 86 ° F)، یک شارژ کامل شارژ حداقل هر شش ماه را انجام دهید.
در محیط هایی که درجه حرارت محیط +30 تا + 45 درجه سانتیگراد (+ 86 درجه فارنهایت + 113 درجه فارنهایت) است، حداقل هر سه ماه یک چرخه کامل شارژ را انجام دهید.

4. بار: به عنوان بار در UPS خود را افزایش می دهد، زمان اجرا کاهش می یابد. توصیه نمی شود که بار بیش از 80 درصد ظرفیت نامی UPS را داشته باشد. در صورت خرابی برق، یو پی اس با ظرفیت کامل، باتری بسیار سریع تخلیه می شود و احتمال دارد که عمر باتری به طور قابل توجهی کاهش یابد.

چرا UPS نیاز دارید؟

چرا UPS نیاز دارید؟

یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) یا همان یو پی اس برای محافظت از بارهای بحرانی از مشکلات تامین برق، از جمله سنبله، ولتاژ، نوسانات و خرابی کامل برق با استفاده از باتری اختصاصی استفاده می شود. یک سیستم UPS نیز می تواند برای پرکردن شکاف استفاده شود، در حالی که یک ژنراتور آماده به کار آغاز می شود و هماهنگ می شود.

چگونه یک یو پی اس را برای کامپیوتر خود انتخاب کنیم

چگونه یک یو پی اس را برای کامپیوتر خود انتخاب کنیم

یک نوار قدرت ارزان ممکن است از تجهیزات موج قدرت محافظت کند،اما وقتی قدرت خاموش می‌شود هیچ کمکی نمی‌کند و سیستم شما بهیک سقوط توقف تبدیل می‌شود. برای این کار، شما یک پشتیبان باتریمی‌خواهید، که به یک یو پی اس (یا UPS) معروفاست. 
یو پی اس چه چیزی است؟ 
از دست دادن ناگهانی قدرت و نوسانات توان دو دلیل اصلی آسیب بهکامپیوترها و دیگر وسایل الکترونیکی حساس هستند. حتی نوارهای برقارزان‌قیمت کار مناسبی برای محافظت در برابر نوسانات قدرت را انجامخواهند داد، اما آن‌ها هیچ حفاظتی در مقابل افت ولتاژ خط،خاموشی‌های برق، خاموشی‌های برق و دیگر مسائل تامین برق ندارند. 
برای محافظت از کامپیوترتان در برابر قطع برق، شما به پشتیبان باترینیاز دارید. واحدهای یو پی اسمانند نوارهای قدرت هستند که دارای یکباتری بزرگ در داخل، تامین یک حایل در برابر وقفه‌های تامین برقمی‌باشند. این بافر می‌تواند از چند دقیقه تا یک ساعت یا بیشتر بستهبه اندازه واحد فاصله بگیرد. 
یک راه ساده برای فکر کردن در مورد استفاده از یک واحد یو پی اس برای فکر کردن درباره کار بر روی یک لپ‌تاپ است. شما در خانه هستید،لپ‌تاپ تان به یک نوار حفاظت از موج مناسب متصل شده‌است و شمادر حال تکمیل بعضی از گزارش‌ها برای کار هستید. یک طوفان تابستانیقدرت را از بین می‌برد. با این که چراغ‌ها خاموش می‌شوند، کار شماروی دفترچه نوت بوک بی وقفه است، زیرا دفترچه راهنمای انتقال برق به طور یکپارچه زمانی که جریان برق از سیم برق ناپدید شد، به قدرتباتری تغییر کرده‌است. شما در حال حاضر زمان زیادی برای صرفه‌جوییدر کار خود دارید و با وقار ماشین خود را خاموش می‌کنید. 
با این حال، کامپیوترهای رومیزی مثل لپ‌تاپ‌ها ساخته نشده‌اند. اگر درهنگام قطع برق روی یک رومیزی کار می‌کردید، سیستم متوقف می‌شد.نه تنها کارتان را از دست می‌دهید، اما این فرآیند فشار غیر ضروری برروی دستگاه شما تحمیل می‌کند. در تمام سال‌هایی که ما با کامپیوترهاکار می‌کنیم، اکثر شکست‌های سخت‌افزاری را می‌توان به طور مستقیمبه مولفه‌های سخت‌افزار تنش در طول تعطیلی و فرآیند راه‌اندازی نسبتداد (به خصوص اگر نوسان توان یا قطعی برق دخیل باشد). 
یک واحد یو پی اس می‌تواند حتی با یک واحد بسیار کوچک پنجره‌ای رافراهم کند که در آن کامپیوتر شما می‌تواند با وقار بسته شود و یا بهحالت خواب زمستانی فرستاده شود و زمانی که قطع برق یا سایروضعیت‌های برق حل شود به صورت آنلاین باز می‌گردد. اگر وضعیت حلشود در حالی که واحد یو پی اس می‌تواند عمر باتری کافی داشته باشد، پسشما می‌توانید بدون وقفه در میان طوفان کار کنید. حتی اگر شما درستجلوی کامپیوتر نشسته‌اید، بسیاری از واحدهای یو پی اس با نرم‌افزاریمی‌آیند که زمانی که واحد به قدرت باتری سوییچ می‌کند و به طور خودکار (و درست) در غیاب شما خاموش می‌شود. 
اگر این برای متقاعد کردن شما کافی است، آن را بخوانید تا شما را ازطریق شناسایی نیازهای UPS، محاسبه نیازمندی‌های برقیو پی اس،محاسبه مشخصه‌ها و انواع طراحی واحدهای مختلف UPS بخوانید. 
من در خانه خودم به واحدهای UPS احتیاج دارم؟  
بازار UPS یک بازار بسیار متنوع است. شما می‌توانید واحدهای رومیزیکوچک را پیدا کنید که برای نگه داشتن یک کامپیوتر رومیزی سبک برای۱۰ دقیقه، یا واحدهای اندازه در فریزر مستقر در مراکز داده‌ها برای نگه داشتن یک بانک از سرورها که در یک طوفان حرکت می‌کنند، طراحی شده‌اند. 
به این ترتیب، این امکان وجود دارد که هر جایی را از صد دلار در یکواحد پایین یو پی اسبرای هزاران دلار خرج کنیم. مهم‌ترین قدم در انتخابUPS و فرآیند خرید این است که بنشینید و نیازهای خود را پیش ازصرف پول نقد به دست آورید (یا بدتر، underpowered) را برایموقعیت خود خرج کنید. 
اول، در مورد تمام سیستم‌هایی که در خانه یا دفتر شما هستند فکر کنیدکه نیاز به حفاظت از برق تمدید شده توسط واحد یو پی اس است تا درصورت قطع برق یا هر دو شبکه آنلاین بمانند. هر خواننده یک چیدمانمتفاوت خواهد داشت، به عنوان مثال، ما قصد داریم از خانه خود به عنوان الگو استفاده کنیم تا به شما در مورد تمام نیازهای متنوع برق دریک محیط مسکونی معمولی فکر کنیم. 
obvious سیستم کامپیوتر رومیزی شما خواهد بود. در مورد ما دوکامپیوتر رومیزی در خانه مان داریم - یکی در دفتر خانگی و یکی در اتاقبازی.
کم‌تر مشهود است، اما هنوز هم مهم است، هر سیستم کامپیوتری ثانویهنظیر یک سرور رسانه‌ای خانگی یا یک دستگاه ذخیره‌سازی متصل به شبکه برای پشتیبانی محلی وجود دارد. در مورد ما، ما یک سرور/ سرورپشتیبان در زیرزمین داریم. 
علاوه بر کامپیوترهای اولیه و کامپیوترهای کمکی، دستگاه‌هایالکترونیکی دیگری وجود دارند که شما می‌خواهید از قطع برق محافظتکنید و به صورت آنلاین نگاه دارید؟ ما همچنین یک مودم کابلی، روتر، وWi - Fi را داریم که می‌خواهیم از تلفات توان حفاظت کنیم. برای مثالیک "تعطیلی مناسب" برای مودم کابلی وجود ندارد، اما مودم کابلیخاص ما finicky است و پس از قطع برق نیاز به تنظیم مجدد دستی دارد. استفاده از آن به یک واحد UPS نزدیک، سربار بسیار اندکی بهنیازهای UPS خواهد افزود، اما اطمینان حاصل خواهد کرد که این قطعبرق کوچک که در طول باده‌ای شدید و طوفان‌های تابستانی رخ می‌دهد، شما را به کمد داده نخواهد فرستاد تا آن لعنتی را راه‌اندازی مجدد کند. 
  
چقدر به واحد UPS نیاز دارم؟  
در حداقل سطح خالی، شما به اندازه کافی برای سیستم UPS به اندازهکافی نیاز دارید تا زمان کافی به سیستم کامپیوتر خود بدهید تا به درستی خاموش شود. این حداقل قابل‌قبول است. اگر واحد your آبکافی برای تامین سیستم از لحظه‌ای که برق به طور موفقیت‌آمیز بستهشده‌باشد، ندارد، شما ریسک آسیب به دستگاه و از دست دادن داده‌هارا به خطر می‌اندازید. 
بنابراین چگونه می‌توانید نیازهای برق سیستم را محاسبه کنید؟ اولینقدم بررسی سیستم اصلی و لوازم جانبی است که شما می‌خواهید درصورت اتلاف انرژی ادامه دهید. در مورد سرور خانگی ما نیاز به محاسبهبار حاشیه‌ای نداریم چون وسایل جانبی وجود ندارد (این یک سرور بدون سر است بدون نیاز به قدرت بالاتر از سخت‌افزار مستقیماً در برج). ازطرف دیگر، دو کامپیوتر ما (در دفتر داخلی و اتاق بازی) به لوازم جانبیمثل monitors، درایوهای سخت خارجی و غیره کار می‌کنند. در موردقطع برق که در آن شما در کامپیوتر کار می‌کنید، لازم است که باتری همچنین نمایشگر را تامین کند تا بتوانید با دستگاه تعامل داشته باشید.زمانی که نیاز خود را محاسبه می‌کنید، از بار قدرت وسایل جانبیاستفاده نکنید. 
اجازه دهید با تعیین نیازهای برق سرور خانگی خود شروع کنیم، چوناین ساده‌ترین تنظیمات ما است. اگر می‌خواهید با محاسبات خود بسیاردقیق باشید، می‌توانید از یک کنتور هوشمند برای اندازه‌گیری الگوهایمصرف واقعی وسایل خود استفاده کنید. 
متناوبا، شما می‌توانید به میزان تامین برق برای کامپیوتر خود به عنوانمعیاری برای رسیدن حداکثر قدرت کامپیوتر نگاه کنید. مهم است کهتوجه داشته باشید که یک منبع تغذیه ۴۰۰ w یک بار ثابت ۴۰۰ w رامی‌کشد. سرور خانگی ما دارای یک منبع تغذیه ۴۰۰ w است، اماهنگامی که با یک ابزار اندازه‌گیری وات - وات اندازه‌گیری شد، دارای بارراه‌اندازی پیک کوچکی بیش از ۳۰۰ W و بار عملیاتی ثابت تنها حدود۲۵۰ w است.
اگر به نظر می‌رسد که در تخمین قدرت خود بسیار محافظه‌کار هستید، باحداکثر رتبه PSU و وسایل جانبی بروید (این روش شما به جای باتریکم باتری، عمر باتری بیشتری خواهید داشت). متناوبا، می‌توانید دقتمحاسبات خود را با استفاده از یک دستگاه اندازه‌گیری افزایش دهید وبیشتر بودجه خود را به سمت ویژگی‌های واحد UPS تخصیص دهید کهمی‌خواهید و کم‌تر به خرید یک باتری بزرگ‌تر بپردازید. 
صرف‌نظر از اینکه شما از روش دقیق‌تر و یا دقیق‌تر استفاده می‌کنید، یکمقدار wattage خواهید داشت. برای مثال محاسبات ما، ما می‌خواهیماز ۴۰۰ w به عنوان مقدار خود استفاده کنیم. 
یک محاسبه قاعده ساده می‌تواند برای مشخص کردن اینکه چقدر UPSبه شرح زیر است، استفاده کنید: 
۱.۶ * wattage بار = حداقل Volt - Amperes (VA) 
  
Volt - Amperes معیار استاندارد برای توصیف ظرفیت واحدهای UPSاست. با استفاده از معادله بالا می‌بینیم که حداقل rating که ما برای۴۰۰ w می‌خواهیم یک سیستم رده‌بندی ۶۴۰ است. 
بنابراین زمان راه‌اندازی سیستم چقدر طول خواهد کشید؟ هر چه باشد، شما یک سیستم پشتیبان باتری برای کامپیوترتان ایجاد می‌کنید تا همه چیز را در زمانی که قدرت خاموش است، نگه دارید. 
متاسفانه، یک محاسبه بسیار سریع برای تعیین زمان اجرا مانند زمان اجرا برای تعیین حداقل VA لازم وجود ندارد. در حقیقت، پرداختن بهاطلاعات لازم (به خصوص نرخ کارایی) بسیار مشکل است، که بهتر استاز جداول برآورد کننده استفاده کنیم (که در هر صورت ما در حال حاضر در طرف محافظه‌کار هستیم). شما می‌توانید ابزار محاسبه / انتخابکارخانه more UPS را در اینجا بررسی کنید: 
  APC’s UPS Selector CyberPower’s UPS Advisor Tripp Lite’s Selector Guide 
  
  
به طور عملی، زمانی که نیازمندی‌های حداقل VA را برای برپاسازی شماایجاد کردید، می‌توانید شروع کنید و مقایسه زمان‌های اجرا برایواحدهای UPS را آغاز و مقایسه کنید که نیازمندی‌های حداقل VA را باسیستم‌های رده‌بندی بالاتر مطابقت می‌دهند تا مشخص کنند که چقدرحاضرید برای رسیدن به زمان اضافی هزینه کنید. 
سه نوع اصلی واحدهای UPS  
تا کنون مشخص کرده‌ایم که در کجا به واحدهای بالاتر نیاز داریم وچطور محاسبه کنیم که چقدر بزرگ است. علاوه بر این دو عامل, مهماست که درک کنیم که چگونه فن‌آوری‌های بزرگ در بازار با یکدیگرتفاوت دارند و چرا دو واحد رتبه‌بندی شده ممکن است دارای تفاوتقیمت یک یا بیشتر (و چیزی که برای آن پول اضافی دریافت می‌کنید)باشد. 
سه اصل در طراحی وجود دارد. کم‌ترین طراحی در حالت برون‌خط اگرواحد بالا به شما نگاه می‌کند هیچ اشاره‌ای به نوع واحد آن نمی‌کند,سپس به احتمال زیاد یک حالت آماده‌به‌کار خواهد بود. 
یک واحد ups باتری را شارژ می‌کند و سپس صبر می‌کند تا برق اصلیقطع شود. وقتی این اتفاق می‌افتد, انرژی آماده‌به‌کار به نیروی پشتیبانباتری وصل می‌شود. این گزینه به مدت 1 / 2 میلی‌ثانیه اتفاق می‌افتدکه عموماً در آستانه تحمل بیشتر وسایل الکترونیکی قرار دارد. 
یک واحد مقابله با فعل و انفعالی یک طراحی مشابه را به یک واحدانرژی آماده‌به‌کار ارائه می‌دهد, اما شامل یک ترانسفورماتور خاص است.این ترانسفورماتور خاص واحدهای مقابله با نوسانات ولتاژ و برق را بهترمی‌سازد. اگر شما در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که جریان ولتاژ و یامشکلات ولتاژ مستقیم دارد (این چراغ‌ها اغلب تیره هستند اما شماواقعاً قدرت را از دست نمی‌دهید), قطعاً ارزش پول برای خرید یک خطلوله صاف را دارد. 
یک واحد راه‌اندازی آنلاین گران‌قیمت‌ترین نوع واحد است چون به مداراضافی زیادی نیاز دارد. واحد آنلاین دستگاه‌های متصل به آن را کاملاًجدا می‌کند. به جای پریدن به حرکت در اولین نشانه قدرت و یا تنظیمولتاژ مانند واحدهای آماده‌به‌کار, واحد ups معمولاً توان دیواره را از طریق سیستم باتری فیلتر می‌کند. از آنجا که الکترونیکی سپس واحدراه‌اندازی آنلاین, به طور موثر یک دیواره آتش الکترونیکی بین وسایلشما و دنیای خارج, تمیز کردن و تثبیت تمام برق دستگاه شما است.انتظار داشته باشید 
  
ویژگی‌های دوم: شما می‌توانید از آن‌ها بخواهید  
  
حتی با وجود اینکه یک واحد UPS به طور موثر یک باتری پیچیدهاست، چندین تن از خطوط کوچک وجود دارد که می‌تواند به شدتتجربه یو پی اسرا افزایش دهد. حالا که می‌دانید چطور از اندازه استفاده کنید و آلمان‌های پایه UPS را مقایسه کنید و ویژگی‌های دیگری را کهمی‌خواهید در هنگام انتخاب یک واحد UPS مد نظر قرار دهید، مقایسهکنید. 
نرم‌افزار تکمیلی / سازگاری با سیستم‌عامل: واحدهای UPS فقطنوارهای قدرت با باتری‌های قدیمی بزرگ متصل نیستند. هر واحد UPSکه ارزش پول را داشته باشد، برخی از روش‌ها را برای ارتباط با کامپیوترکه به آن متصل است، شامل می‌شود. برای اغلب واحدها، این یک کابلUSB ساده بین UPS و رایانه است، به طوری که وقتی که واحد بهقدرت باتری سوئیچ می‌کند می‌تواند به کامپیوتر متصل شده هشدار دهدو روند رو به پایین را آغاز نماید. 
زمانی که برای واحد UPS خود خرید می‌کنید، اطمینان حاصل کنید کهواحدی که به آن نگاه می‌کنید ۱) با دستگاه‌های متصل ارتباط برقرار کنیدو ۲) به طور خاص با سیستم‌عامل انتخاب‌شده تان ارتباط برقرار کنید.اگر در ویندوز هستید، این چندان مهم نیست، اما اگر از macOS یالینوکس استفاده می‌کنید، نمی‌خواهید بعد از خرید آن را پیدا کنید. 
برای مثال، نرم‌افزار UPS چگونه با سیستم‌عامل تعامل می‌کند، برنامه آموزشی ما را با تنظیم نرم‌افزار PowerChute " بررسی می‌کند. 
تعداد خروجی: واحدهای UPS معمولاً ترکیبی از battery باتری و باتریرا دارند (اما هنوز هم از آن‌ها محافظت می‌شود). دقت کنید کهخروجی‌های کافی برای نیازهای شما وجود دارد. برخی برندها شاملویژگی‌های خروجی اضافی مانند خروجی‌های محیطی هستند که به طور اتوماتیک لوازم جانبی را برای ذخیره انرژی به خواب می‌گذارند. 
فیلترهای کابلی: اگر شما می‌دانید که این واحد برای مودم کابلی ومسیریاب شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت، برای مثال، شمامی‌خواهید the را بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که واحد UPS ازدرگاه‌های محافظت‌شده / فیلتر شده برای کابل‌های اترنت و coax بهرهمی‌برد. (توجه: پورت‌های اترنت روی واحدهای UPS برای ایزوله کردنمنبع اترنت، به عنوان مثال مسیریاب یا سوییچ شبکه، با حفاظت از خودبه جای نگرانی در مورد ایزوله کردن هر کابل منفرد قبل از رسیدن بهرایانه یا دستگاه، بهتر است.) 
نمایش‌ها: نه همه واحدهای یو پی اس نمایش می‌دهند (و شما ممکن استاهمیت ندهید اگر شما این کار را انجام دهید)، اما آن‌ها می‌توانندبسیار مفید باشند. واحدهای قدیمی‌تر و واحدهای low جدید شاملنمایش نمی‌شوند. به این ترتیب، شما محدود به دریافت بازخورد ازواحد یا از طریق ارتباط با کابل USB / سریال یا (آزار دهنده) به عنوانوسیله‌ای از این واحد هستید. یک صفحه نمایش فشرده که می‌توانداطلاعات اضافی مانند زمان اجرای باقی مانده، سلامت باتری و tidbitsدیگر را به شما بگوید، بسیار مفید است. 
نویز / طرفداران: واحدهای کوچک UPS معمولاً طرفداران ندارند.واحدهای بزرگ‌تر اغلب این کار را می‌کنند و ارزش خواندن و کاوش در اطراف آنلاین را دارد تا ببیند آیا طرفداران به اندازه ادعاهای سازندهساکت هستند یا خیر. در حالی که نویز طرفدار یک مساله نیست اگرشما یک واحد UPS را به یک کارگزار خانگی در زیرزمین اضافه کنید،این یک معامله بزرگ است اگر شما یک واحد UPS را به تنظیمات تئاترخانگی خود اضافه کنید. 
باتری‌های قابل تعویض کاربر: آیا این واحد باتری قابل تعویض کاربردارد، و این که چقدر هزینه دارند؟ باتری‌های یو پی اس برای همیشه باقینمی‌مانند (۵ تا ۵ سال) یک دوره عمر نسبتاً معمولی برای یک باتریUPS است. وقتی که بالاخره باتری شکست خورد، شما یا باید باتریجدید بخرید (اگر می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید) و یا یک واحد جدیدبخرید. به جز برای UPS که بسیار پایین است، همیشه باید به دنبالواحدهای باتری‌های قابل تعویض با کاربر باشید. هیچ دلیلی وجودندارد که یک واحد ۱۰۰ + ۱۰۰ دلار برای ناتوانی در تعویض باتری ۱۲ Vساده درون آن، از بین برود. 
  
گیج شده بود؟ این چیزی است که ما می‌دانیم 
ما در این مقاله بسیاری از زمین‌ها را پوشش دادیم. ما کاملاً درکمی‌کنیم که اگر کمی از عمق خود را احساس می‌کنید و در این لحظه شمابه دنبال یک توصیه محکم از یک دوست knowledgable هستید. 
در حالی که ما به شدت توصیه می‌کنیم که دقیقاً واحد UPS را کهمی‌خواهید با ویژگی‌هایی که می‌خواهید به دست آورید (و هیچ راهیوجود ندارد که بدون انجام محاسبات ریاضی که در بالا به ما اشارهکردیم)، این به آن معنا نیست که ما توصیه‌های بسیار قوی مبنی برتجربه خود نداریم. 
وقتی که به بهترین ارزش در دقیقه زمان اجرا می‌شود - زمان اجرا باتعداد زیادی از ویژگی‌ها بسیار سخت است که واحدهای CyberPowerUPS را شکست دهیم. اگرچه کنفرانس همه شرکت ممکن است شرکتیبا سابقه و حضور قابل‌توجه در این صنعت باشد (و همچنین واحد UPSکه در بسیاری از تنظیمات شرکتی خواهید یافت) آن‌ها با یک برچسبقیمت ویژه می‌آیند که معمولاً یک کاربر خانگی را برای نمایش عرضهنمی‌کند. دلار برای دلار، ما نمی‌توانیم واحدهای CyberPower را برایاستفاده در محیط یا محیط کار کوچک توصیه کنیم. 
اگر یک باتری بزرگ (که می‌تواند به راحتی با کم‌تر از ۵۰ دلار جایگزینشود)، بسیاری از درگاه‌های حفاظت موج (قدرت، اترنت، coax)،نرم‌افزار مدیریت بزرگ (هر دو بسته به نیاز شما) و یک فاکتور شکلجذاب با یک صفحه LCD خواندن آسان. 
این مدل‌ها از ۸۵۰ VA تا ۱۵۰۰ VA با بهترین مدل فروش ۱۳۵۰ VA برایحدود ۱۲۲ دلار در نظر گرفته شدند. ما از مدل slightly beefier (۱۳۰دلار) در سرور خانگی خود و ایستگاه کاری اصلی خود استفاده می‌کنیم.طراحی اصلی و مشخصه در کل خط AVR، یک‌سان است، با این حال،ضریب کمی - form مدل ۸۵۰ هنوز شامل تعداد مشابه از بنادر وویژگی‌ها به عنوان مدل ۱۵۰۰ AV است - فقط با کاهش زمان اجرا درحساب باتری کوچک‌تر. 
حالا ممکن است بپرسید، " من چند واحد کوچک UPS کوچک را زیر ۸۰دلار با ضریب توان کم‌تر و یک فاکتور شکل کوچک‌تر یافتم. چرا نبایدیکی از آن‌ها را بگیرم؟ " اکثر واحدهای کوچک‌تر با سبک آجر هم تعاملینیستند. به خاطر داشته باشید که از بخش بالاتر از جزئیات انواعواحدهای UPS که فعل و انفعالات متقابل به این معنی است که واحدبه اندازه کافی پیچیده است که تغییرات ولتاژ و ولتاژ در خط را بدونتغییر به باطری کنترل کند. با توجه به اینکه اکثر قطعی‌های برق دقیقاًاین نوع هستند (و قطع کامل قطعی برق)، یک واحد تعاملی برایتصحیح of و مسائل ولتاژ اضافی بدون فشار یا تخلیه باتری عالی است.علاوه بر این، اگر شما یک خاموشی داشته باشید، یک واحد با رتبه ۱۰۰۰VA قطعاً به شما اطمینان می‌دهد که قدرت کافی برای اتمام کاری کهدارید را به پایان برسانید و در اغلب شرایط (با توجه به این خاموشی‌هابطور معمول کوتاه هستند) حتی قدرت کافی خواهند داشت تا شما را تازمانی که چراغ‌ها روشن شوند، به پایان برسانند. 

ساعت هوشمند گارمین Instinct با قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد

ساعت هوشمند گارمین Instinct با قیمت ۲۹۹ دلار معرفی شد

آخرین ساعت هوشمند گارمین با نام Garmin Instinct، با قیمت ۲۹۹ دلار و قابلیت‌های مخصوص محیط‌های بیرونی و فعالیت‌های ورزشی معرفی شد.

 

گارمین به‌تازگی ساعت هوشمند جدید خود را با نام Garmin Instinct به بازار معرفی کرده است. این ساعت هوشمند برای فعالیت‌های محیط‌های بیرونی و باز و همچنین برای برخی فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است.

گارمین ادعا می‌کند که ساعت جدیدش دارای ویژگی‌هایی است که معمولا برای مسافران و علاقه‌مندن به محیط‌های باز و خشن بسیار مناسب است.  یکی از نقاط قوت گارمین اینستینکت آن است که از سیستم‌های مختلف ناوبری مانند GPS ،GLONASS و Galileo بهره می‌برد. بهره بردن از سیستم‌های مختلف ناوبری به‌جای استفاده از یک سیستم باعث می‌شود که موقعیت مکانی کاربر به‌صورت دقیق‌تری مشخص شود. به‌علاوه، قطب‌نمای سه‌محوره به‌همراه فشارسنج و ارتفاع‌سنج باعث دقیق‌تر و کامل‌تر شدن سیستم‌های ناوبری می‌شوند.

Garmin Instinct / گارمین

 

Garmin Instinct با وب‌سایت و اپلیکیشن Garmin Explore سازگاری دارد. همین قابلیت باعث می‌شود که کاربران بتوانند از قبل برای سفر خود آماده شوند. این سازگاری، ویژگی دیگری را به نام TracBack ارائه می‌دهد که با کمک آن کاربران می‌توانند به همان مسیری که طی کرده‌اند و به نقطه‌ی شروع هدایت شوند. همچنین، ویژگی دیگری به نام Garmin Connect به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند الگوهای خوب و بیداری خود را پایش کنند و در عین حال با توجه به اینکه قابلیت ارتباط با انجمن آنلاین گارمین برای کاربران فراهم است، می‌توانند در چالش‌های تناسب اندام آنلاین شرکت کنند. 

ساعت هوشمند جیدد گارین قابلیت پایش ضربان قلب، پایش تعداد قدم‌ها، مسافت‌ طی‌شده و میزان کالری مصرف‌شده را دارد. این ساعت هوشمند با کمک پایش تغییرات ضربان قلب می‌تواند سطح استرس کاربر را مشخص کند. همچنین دارای برخی برنامه‌های از قبل بارگذاری‌شده برای فعالیت‌های مربوط به فضای باز از جمله دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا کردن است. اگر ساعت هوشمند و تلفن همراه کاربر با یکدیگر همگام‌سازی شوند، ساعت هوشمند گارمین می‌تواند در صورت دریافت پیام‌های متنی و ایمیل‌، با نوتیفیکیشن به کاربر اطلاع دهد.

ساعت هوشمند جدید گارمین دارای قاب پلیمری با فیبر تقویت‌شده، نمایشگر مقاوم در برابر خراشیدگی و بند سیلیکونی با طراحی روزنه‌دار است. گارمین ادعا می‌کند که ساعت هوشمند جدیدش دارای استانداردهای نظامی ۸۱۰G است و بدین معنی است که دستگاه می‌تواند در معرض گرما و ضربه مقاوم باشد و همچنین تا عمق ۱۰۰ متری در برابر نفوذ آب از خودش مقاومت نشان بدهد. 

باتری ساعت هوشمند Garmin Instinct در حالت استفاده به‌عنوان ساعت هوشمند می‌تواند تا ۱۴ ساعت شارژ را تامین کند. در حالت GPS نیز تا ۱۶ ساعت به‌راحتی کار می‌کند. اگر کاربر حالت UltraTrac را انتخاب کند، باتری تا ۴۰ ساعت می‌تواند شارژ مورد نیاز را تامین کند. در حالت UltraTrac، به‌صورت منظم GPS دستگاه خاموش می‌شود و با کمک شتاب‌سنج‌ها موقعیت مکانی کاربر تشخیص داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند این ساعت هوشمند را در سه رنگ مختلف با نام‌های Graphite ،Tundra و Flame Red و با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار خریداری کنند. 

انواع هارد اینترنال وسترن دیجیتال

انواع هارد اینترنال وسترن دیجیتال:

۱-هارد وسترن دیجیتال آبی

۲- هارد وسترن دیجیتال بنفش

۳ -هارد وسترن دیجیتال  بلک(سیاه)

۴- هارد وسترن دیجیتال قرمز

۵ -هارد وسترن دیجیتال طلایی

 هارد وسترن دیجیتال آبی:

هاردهای آبی این شرکت جزو هاردهای متوسط به شمار می آیند – یعنی هم سرعت بهتری دارند و هم مصرف انرژی بیشتری نسبت به مدل سبز دارند . در نگاه و تست های اولیه عملکردها این هاردها بسیار شبیه به سری بلک شرکت وسترن میباشد ولی با نگاه دقیق تر و تخصصی متوجه کیفیت به مراتب بهتر سری بلک نسبت به سری آبی می شوید. در این هاردها تراکم دیتا در یک نقطه رو بیشتر میکنند تا سرعت دسترسی به اطلاعات بیشتر بشود … به همین علت شاهد سرعت قابل قبولی در این مدل هستیم و میشود به عنوان هارد اصلی ازش استفاده کرد – بیشتر هارد های مورد استفاده در لپ تاپ ها و کنسول ها از این نوع هارد می باشد.

 

هارد وسترن دیجیتال بنفش:

هارد های زنگ بنفش در سال ۲۰۱۴ معرفی شدند و مخصوص ذخیره سازی تصاویر دوربین ها مطابق با استاندارد های موجود در این حوزه طراحی و ساخته شده اند . پایداری بالا و عمر طولانی و  استفاده از فن آوری AllFrame که باعث می‌شود میزان فریم‌های از دست رفته در هنگام ضبط تصاویر، به صفر برسد و همچنین فن اوری Intelliseek برای ارائه تعادل میان عملکرد و قدرت هارد دیسک که باعث کاهش لرزش، صدا و مصرف برق هارد دیسک می‌شود و همچنین قابلیت ثبت همزمان تصاویر گرفته شده توسط ۳۲ دوربین مختلف که قابلیت بسیار مهمی در استفاده‌های نظارتی محسوب می‌شود از ویژگیهای بارز این نوع هارد ها می باشد ( مدلNV این  سری از هاردها قابلیت ضبط ۶۴ تصویر همزمان رو دارد و در سیستم های مدار بسته تحت شبکه مورد استفاده قرار میگیرد)

نسل بنفش با استفاده از فناوری مشهور به ‌IntelliPower RPM می‌تواند بر اساس میزان عملیاتی که در حال انجام دادنش است، سرعت گردشش را بین 5400 تا 7200 دور در دقیقه تغییر دهد. این فناوری به نسل بنفش اجازه می‌دهد در کنار مصرف پایین، طولانی‌ترین عمر را نه‌تنها در بین هارد‌های وسترن؛ بلکه در میان تمام‌ هارد‌ها داشته باشد.

این هارد که با لقب Surveillance شناخته می‌شود، برای استفاده به‌صورت 7/24 ساخته‌شده است.

 

هارد وسترن بلک(سیاه):

رنگ مشکی همیشه نماد قدرت و سرعت بوده ، هارد های سری بلک نیز همین ویژگی رو دارن یعنی پرفومانس ( کارایی )در اولویت اول قرار دارد و مصرف و نویز کمتر در اولویت های بعدی قرار میگیرند این امر با بهینه کردن سرعت دست یابی به اطلاعات و استفاده از دو پردازنده جهت محاسبات صورت می پذیرد و اینکه این هارد ها لرزش کمتری نسبت به مدل آبی دارند . این هاردها برای کارهای محاسباتی سنگین مثل بازی ها و … مناسب هستند.قیمت این هارد نیز به مراتب بالاتر از دو مدل سبز و آبی می باشد.

جدید‌ترین نسل از این هارد‌ها با ظرفیت شش ترابایت، در حدود 128 مگابایت کش دارد که در مقایسه با نسخه‌ی قبلی‌اش دو برابر بیشتر شده است. این افزایش کش باعث شده کارایی کلی این هارد را بیشتر شود و همچنین زمان خواندن و نوشتن روی این را کم کرده است. سرعت چرخش استاندارد این نسل از هارد‌های وسترن دیجیتال 7200 دور در دقیقه است.

 

هارد وسترن دیجیتال قرمز:

هارد قرمز وسترن مخصوص استفاده در شبکه طراحی شده . هارد قرمز وسترن می تونه به صورت شبانه روزی و به مدت طولانی روشن باشه و هیچ عیب و ایرادی هم نگیره . رنگ قرمز در سال ۲۰۱۲ به رنگین کمون وسترن اضافه شد . رنگ قرمز مخصوص استفاده در واحد NAS در شبکه طراحی شده . NAS مخفف عبارت Storage Attached-Network هست . NAS رو مثل یه کیس بدون موس و کیبورد در نظر بگیرید که داخل خودش هارد داره و اجازه نقل و انتقال و دسترسی کامپیوترهای شبکه به اطلاعات NAS رو میده . از این هارد قرمز توی اون دستگاه NAS استفاده میشه . رنگ قرمز به دو دسته کلی Red WD و Pro Red WD تقسیم میشه . فرقشون اینه که سرعت چرخش Pro بیشتره ( ۷۲۰۰ دوره ) اما برای Red حدود ۵۴۰۰ دوره و به صورت داینمیک سرعت چرخش کم میشه ( مثل رنگ سبز از تکنولوژی intellipower استفاده می کنه) . ضمنا Pro Red حافظه کش بیشتر داره یعنی تا ۱۲۸ مگابایت هم ساپورت می کنه .

 

هارد وسترن دیجیتال طلایی:

نسل طلایی برای مدیریت کردن بازد‌هی برابر با 550 ترابایت در هر سال ساخته‌شده است. این مقدار بیشترین میزان کارکرد برای هارد‌های 3.5 اینچی است. با نسل طلایی می‌توانید اطمینان صددرصدی از کارایی داشته باشید. این اطمینان با دانستن اینکه میانگین زمان تعیین‌شده بین دو خطای این هارد چیزی در حدود 2.5 میلیون ساعت است که در مقایسه با نسل مشکی و قرمز حرفه‌ای دو برابر شده است. این دلایل پرداخت مبلغ بیشتری برای خرید این هارد را توجیه می‌کنند. توصیه می‌شود اگر واقعا سروری با لود کاری خیلی بالا دارید از نسل طلایی استفاده کنید در غیر این صورت از نسل‌های مشکی یا قرمز حرفه‌ای استفاده کنید که قیمت به‌مراتب کمتری در مقایسه با این نسل دارند.