راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

تاریخچه کوتاه شرکت EMC

EMC یکی از بهترین اسرار محرمانه در فناوری بوده است. حتی در دهه 1990 ، زمانی که دومین سهام موفق وال استریت بود ، درست پس از دل ، نسبتاً ناشناخته مانده است.


با این حال ، این تأثیر عمیقی در صنعت فناوری اطلاعات داشت ، برای مدتی با تمرکز منحصر به خود در توسعه و فروش تجهیزات ذخیره سازی داده ها یا استوریج و سخت افزار و نرم افزار مدیریت داده ، مشتریان خود را متقاعد کرد که محصولات خود را مستقل از سایر تصمیمات خرید فناوری اطلاعات خریداری کنند . با این کار ، این شرکت به تعداد دیگری از فروشندگان "بهترین نژاد" پیوسته است که در دهه 1990 صنعت IT را بازسازی کرده اند و قبلاً تحت کنترل چند فروشنده "خرید یک مرحله ای" عمودی قرار داشته است.


سپس داده ها واقعاً بزرگ شدند و شروع به خوردن جهان کردند ، که منجر به ظهور بومیان دیجیتال (به ویژه گوگل ، آمازون و فیس بوک) و تغییر ساختار دیگری در صنعت IT و تغییر دیگری در ماهیت تصمیمات خرید فناوری اطلاعات و نوع خریداران فناوری اطلاعات شد. . در پاسخ به این تغییرات ، EMC موافقت کرده است که در بزرگترین ادغام فناوری تاکنون توسط دل خریداری شود.

EMC در آگوست 1979 در ماساچوست تاسیس شد و سه دوره مشخص را پشت سر گذاشت: دوران دیک اگان و راجر مارینو هنگامی که سیستم های حافظه رایانه ای را با موفقیت توسعه و فروش داد. دوران Moshe Yanai و Mike Ruettgers ، زمانی که (Yanai) توسعه یافت و (Ruettgers) سیستم های ذخیره سازی رایانه مبتنی بر دیسک (سخت افزار و نرم افزار) را به پایان رساند. و دوران جو توچی ، ادامه سنت EMC در اجرای متمرکز و برتری فروش ، در حالی که بیشتر به یک رشته طولانی از خرید برای نوآوری و تنوع متکی است.


23 آگوست 1979 دیک ایگان 43 ساله و راجر مارینو 40 ساله شغل خود را ترک کردند و هم اتاقی های سابق کالج EMC را در ماساچوست ادغام کردند. آنها مانند سایر کارآفرینان می خواستند رئیس خودشان باشند ، اما بدون ایده و برنامه ای برای یک محصول ، آنها در ابتدا مبلمان اداری را می فروختند.

1980 اگان و مارینو با فروش خط تولید این شرکت و اجاره سیستم های توسعه ریزپردازنده ها ، نماینده اینتل انگلیس برای اینتل شدند. آنها همچنین حافظه رایانه ای را برای مینی کامپیوترهای DEC’s PDP-11 و سایر شرکتها می فروشند.


1981 به پیشنهاد یکی از مشتریان آنها ، اگان ، مارینو و تعداد انگشت شماری دیگر از مهندسان اولین محصول EMC را تولید کردند ، یک حافظه سازگار با مینی کامپیوتر با پرایم کامپیوتر ، قابلیت اطمینان و ظرفیت بالاتری را با نصف قیمت محصول قابل مقایسه پرایم ارائه می دهد.


1983 EMC مسیر موفقیت آمیز استفاده از م standardلفه های استاندارد Intel را برای تولید محصولات حافظه حالت جامد سازگار برای مینی کامپیوترهای DEC VAX و Wang Laboratories ادامه می دهد. درآمد سالانه: 6 میلیون دلار. راجر مارینو ، که به عنوان عامل توسعه فروش قدرتمند EMC شناخته می شود ، می دانست که کجا می تواند فارغ التحصیلان دانشگاهی با انگیزه را که بازیکنان تیم خوبی نیز بودند ، پیدا کند: "من افرادی را استخدام کردم که دوست داشتم. من افراد باهوش را دوست دارم. من ورزشکاران را دوست دارم. این مردانی که برای من کار کردند ، ورزشکاران باهوشی بودند و بیرون رفتند و کشته شدند »(نقل شده در مجله بوستون ، نوامبر 2003).


آوریل 1986 ، EMC با جمع آوری 30 میلیون دلار در Nasdaq به سهام عمومی پرداخت. درآمد سال 1986 66.6 میلیون دلار بود (از 33.3 میلیون دلار در سال قبل) و درآمد 18.6 میلیون دلار (از 7.5 میلیون دلار) با 400 کارمند.


دیک اگان و راجر مارینو در نامه خود به سهامداران در اولین گزارش سالانه EMC ، تغییر در رفتار خرید و انتظارات مشتری را که باعث موفقیت EMC است ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند:

increased افزایش رقابت برای مشاغل جدید باعث ایجاد نگرش استقلال کاربر شده است که تاکنون وجود نداشته است. درک اینکه کاربران مشتری هایی هستند که کلیه حقوقی که مشتریان از آن برخوردار هستند ، گسترده شده است. یکی از راه های استفاده نهایی کاربران از حقوقشان ، تقاضای بهبود عملکرد با کمترین قیمت از بهترین تأمین کنندگان است ، صرف نظر از اینکه پردازنده اصلی را تولید کرده است. با برخورداری از کاربران نهایی مانند مشتریان و استفاده بهینه از فناوری جدید برای ارائه عملکرد و قابلیت اطمینان بهتر ، EMC به یک منبع با ارزش برای بیش از 10 هزار کاربر رایانه تبدیل شده است.

در جشن 25 امین سالگرد EMC در سال 2004 ، ایگان بازگو کرد که چگونه در هنگام ارائه به تحلیلگران و سرمایه گذاران وال استریت قبل از IPO EMC ، یک تحلیلگر نه چندان دوستانه پرسید: "همانطور که می دانیم ، همه شرکت ها در نهایت از کار خارج می شوند. چه چیزی باعث از بین رفتن EMC می شود؟ " ایگان (در سال 2004) گفت: "اعتراف می کنم که برای این کار آماده نبودم. من هرگز واقعاً به آن فکر نکرده ام و امروز اینجا ایستاده ام ، نمی توانم ببینم که چرا هرگز فکر می کنم! "


آگوست 1987 دیک ایگان موشه یانایی را استخدام کرده و به او سلطنت رایگان می دهد تا سیستم اصلی ذخیره سازی دیسک را توسعه دهد. دیو ولانت (در آن زمان در IDC): "موشه چندین تماس فنی مهم برقرار کرده است که در برابر خردهای متعارف انجام می شد اما بسیار سریع بود. این شرکت بدون موشه در جایی که امروز است نخواهد بود. »(نقل شده در بازاریابی رادیکال 1999 ، به زیر مراجعه کنید).


در مصاحبه ای در سال 1999 ، دیک ایگان تصمیم با ورود به بازار ذخیره سازی دیسک را با اشاره به اینکه "هرم ذخیره سازی" در واقع یک الماس است ، توضیح داد. "هرم" روش سنتی تقسیم بندی بازار ذخیره اطلاعات بود ، با یک بازار کوچک - از نظر کل بایت ذخیره سازی داده ها - در بالا ، با حافظه با هزینه بالا و دسترسی سریع به داده ها و بازار بزرگ با تعداد زیادی بایت در پایین با نوار با سرعت کم و دسترسی کم نشان داده می شود. اما او فهمید که یکی از بخشهای میانه هرم که با ذخیره دیسک با هزینه نسبتاً بالا برای هر مگابایت نمایش داده می شود از نظر درآمد بالقوه یک بازار بسیار بزرگتر از بازارهای بالا و پایین هرم است. این ناهنجاری در بازار عمدتا به دلیل تسلط IBM در بازار ذخیره سازی دیسک اصلی و در نتیجه ذخیره سازی دیسک در زمان بیش از 10 دلار برای هر مگابایت بود. EMC با داشتن یک محصول مناسب می توانست موفقیت خود را در بازار حافظه سازگار با پلاگین تکرار کند ، جایی که از چتر قیمتی که فروشندگان مینی کامپیوتر در فروش محصولات حافظه اختصاصی (و گران قیمت) خود ارائه می دادند لذت برده بود.