راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

Rackspace و CTP - چرا شرکت باید مراقبت کند.

Rackspace و CTP - چرا شرکت باید مراقبت کند.

تاکنون ممکن است شنیده باشید که Rackspace و CTP برای ارائه خدمات حرفه ای و مدیریت شده برای شرکتهایی که از خدمات وب آمازون ، مایکروسافت لاجورد و سایر سیستم عامل های ابری بزرگ استفاده می کنند ، روابط استراتژیکی را اعلام کردند.
Rackspace 16 سال تجربه در زمینه کار با زیرساخت های ابری و محیط های کاربردی را در مقیاس گسترده به همراه 60٪ از Fortune 100 به همراه دارد. ایده این است که Rackspace Fanatical Support® را فراهم می کند ، که به همراه سرویس های اختصاصی ابر CTP نیز ارائه می دهد. با توجه به نسخه زیر ، مشتریان سازمانی با یک راه حل جامع برای پذیرش ابری با پرداختن به موارد زیر:

استراتژی ابر و اقتصاد
امنیت و حکومتداری
ارزیابی نمونه کارها برنامه
نوسازی برنامه ، مهاجرت و توسعه
ادامه عملیات Cloud و خدمات مدیریت شده
چرا این مهم است؟
1) تقاضای بازار
شرکت تحقیقاتی MarketsandMarkets پیش بینی کرده است که ارائه دهنده خدمات مدیریت شده (MSP) در طی پنج سال آینده تقریباً دو برابر خواهد شد. یک مطالعه 2015 توسط این شرکت پیش بینی جهش در بازار را از 142.75 میلیارد دلار در سال 2013 به 256.05 میلیارد دلار در سال 2018 انجام داده است.
2) بازار راه حل قانع کننده ای را از دست می دهد
بنگاه های بزرگ چابک و مقرون به صرفه بودن ابر را می خواهند ، اما غالباً با پیچیدگی انجام حرکت کند می شوند. پذیرش ابر برای این شرکتها به طور معمول نیاز به یک راه حل چند ساله و چند ساله دارد که ترکیبی از خدمات حرفه ای و مدیریت شده است. مشکل اصلی این است که هیچ ارائه دهنده روشنی برای کمک به حل چالش های انتقال ابر پایان به پایان خود وجود ندارد. سرویس دهنده های خارجی IT کامل و قدیمی از گذشته فاقد تخصص ، روش شناسی و بهترین خدمات نژاد مورد نیاز برای تسریع در ابتکارات ابری سازمانی امروز هستند.

Legacy IT Outsourcers ها مدلهای خدماتی را که برای مرکز داده های onpremise طراحی شده اند و عمدتا ناقص هستند ، اعمال می کنند و فقط به بخش هایی از استراتژی ابر ، طراحی ، ساخت یا اجزای مهاجرت پرداخته اند. هنگامی که برنامه های کاربردی روی ابر اجرا می شوند ، اتوماسیون DevOps ، بهینه سازی و مدیریت مداوم ، برای پر کردن شکاف ها به ارائه دهندگان بیشتری نیاز دارد. در سرتاسر چرخه عمر پذیرش ابر ، شرکتها دارای تکه ای از پوشش هستند و ارائه موفقیت آمیز در این سؤالات رایج ابر نیاز به مجموعه ای پیچیده از شرکای خدمات دارد:

چگونه می توانید یک الگوی اقتصادی و یک پرونده تجاری برای cloud ایجاد کنید؟
کنترل های امنیتی ، حاکمیتی و انطباق را چگونه کنترل می کنید؟
چگونه تعیین می کنید کدام یک از برنامه ها را باید مهاجرت کنید؟
چگونه یک کارخانه مهاجرت را برای سرعت بخشیدن به زمان برای ارزشگذاری می کنید؟
چگونه DevOps را پیاده سازی کرده و فرایندهای مدیریت را تغییر می دهید؟
چگونه برنامه های ابری و محیط خود را بهینه می کنید؟ "
مدل خدمات جدید ابر
هیچ ارائه دهنده فعلی یا مجموعه ای از ارائه دهندگان نمی توانند تا به امروز خدمات پذیرش ابری با کیفیت و نهایی را که به شرکت نیاز دارند ارائه دهند.

CTP یک شرکت نرم افزاری برتر و نرم افزاری ابری برای شرکت هایی است که به AWS ، Google ، Microsoft و سایر سیستم عامل های ابری پیشرو منتقل می شوند. Rackspace ارائه دهنده ابر شماره 1 مدیریت شده است. آنها در کنار هم ترکیبی مناسب از خدمات حرفه ای و مدیریت شده برای شرکتهایی که به دنبال ابر هستند ، ارائه می دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.