راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

استوریج EMC

استوریج EMC به محصولات ، سیستم ها و خدمات مختلفی که توسط شرکت EMC ارائه می شود ، اشاره دارد که شامل سیستم ها و آرایه های ذخیره سازی دیسک ، فلش و ترکیبی است. این سیستم ها به منظور برآوردن نیازهای ذخیره سازی خود به بنگاه های مختلفی فروخته می شوند و همراه با خدمات استراتژی مدیریت اطلاعات EMC ، شرکت ها را قادر می سازند تا اطلاعات بدون ساختار و همچنین تمرکز بر کاهش هزینه های ذخیره سازی و افزایش امنیت را سازمان دهند.
استوریج EMC به محصولات و خدمات مربوط به ذخیره سازی EMC اشاره دارد که از طریق شرکا و فروشندگان خود به فروش می رساند. استوریج EMC همچنین ممکن است به فناوری های اصلی شرکت اشاره داشته باشد ، از جمله ابزارهایی است که به سازمانها کمک می کند تا با کمک به آنها در طراحی ، پیاده سازی و مدیریت زیرساختهای ذخیره سازی و اطلاعاتی قوی ، انعطاف پذیر ، مقیاس پذیر و ایمن ، خود را از طریق اطلاعات توانمند سازند.

استوریج EMC به دلیل تهیه خوشه های ذخیره سازی با ظرفیت بالا و عملکرد I / O خوب ، که برای محیط های مجازی و رایانش ابری ضروری هستند ، شناخته شده است. آرایه های ذخیره سازی مبتنی بر فلش این شرکت به ویژه برای بارهای زیاد I / O مفید است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.