راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

بهترین پاوربانک های سال 2019 برای گوشی

بهترین پاوربانک های سال 2019 و شارژرهای برتر قابل حمل USB برای گوشی شما

بدون همراه داشتن یک پاوربانک از خانه بیرون نروید.

بهترین پاوربانک های سال 2019

 
هرکسی که از تلفن هوشمند استفاده می کند از اهمیت حمل پاور بانک پشتیبان اطلاع دارد. اما با توجه به تعداد زیاد گزینه های موجود در آمازون ، ممکن است از نظر قابل قبول احساس غرق شدن کنید. علاوه بر مشخصات مختلف شارژ ، پورت و حتی کابل هایی که باید در نظر بگیرید ، یک تن از مارک های رقیب نیز وجود دارد. دیدن محصولات Anker ، Mophie و MyCharge معمول است ، اما چگونه می دانید کدام یک از وعده های خود را تحویل می دهند؟ آیا اگر عملکرد یک باتری کمبود باشد ، می توانید چند دلار صرفه جویی کنید؟

 

بهترین پاوربانک های سال ۲۰۱۹

  • Mophie Powerstation XXL
  • Xiaomi 10,000mAh Mi Power Bank
  • Sherpa 100AC Portable Power Bank
  • Anker Powercore+ 26800 PD
  • RockPals 300W Power Station

 

ما تصمیم گرفتیم که این کار را برای شما انجام دهیم و طیف گسترده ای از پاور بانک ها را از تولید کنندگان مختلف بدست آوریم ، برخی از آنها ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند. سپس هفته ها تست بسته ها را گذراندیم (در مورد مراحل آزمایش ما به تفصیل در زیر بخوانید).

در حالی که ما چند نمونه برتر را انتخاب کرده ایم ، حتماً هر بررسی را که در انتهای این صفحه به آن مرتبط است ، مطالعه کنید تا به شما در یافتن بهترین بسته باتری برای نیازهای شما کمک کند. (اگر شما زمان زیادی را در یک وسیله نقلیه می گذرانید ممکن است به دور شارژر های ما USB علاقه مند شوید.)

به روز شده در تاریخ 9/12/2019 ، شامل بررسی ما در مورد نیروگاه قابل حمل RockPals 300W ، است که پورت ها ، ظرفیت و کارایی آن را ارائه می دهد تا آن را به یک منبع انرژی قابل اطمینان در دسترس یا در مواقع اضطراری تبدیل کنیم. آن را به عنوان بهترین نیروگاه قابل حمل انتخاب کردیم. برای دیدن همه بررسی های پاور بانک ما ، به انتهای این مقاله بروید.

 

بهترین پاوربانک ها

 

 

پاوربانک های حمل آسان

بهترین پاوربانک برای مسیرهای طولانی

بهترین پاوربانک با پورت USB

راحتترین پاور استیشن

 

چه چیزی را در یک پاوربانک قابل حمل جستجو کنید

 

بدون تجهیزات آزمایش فانتزی ، هرگز نمی دانید که آیا پک باتری را پرداخت کرده اید یا نه. فروشندگان ، به ویژه در لیست آمازون ، دوست دارند شرایط و گواهینامه های زیادی را دور بیندازند.

 

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تصمیم گیری آورده شده است:

  • برای کسانی که دستگاه سازگار دارند ، اطمینان حاصل کنید که بسته باتری Quick Charge 2.0 ، 3.0 یا PD دارای مجوز است. بسته به گوشی هوشمند شما ، این می تواند تفاوت زیادی در عملکرد ایجاد کند. اگر صاحب یک دستگاه QC 2.0 هستید ، از خود بپرسید که آیا هزینه اضافی برای یک بسته توانمند QC 3.0 ارزش آن را دارد؟
  • به ادعاهای یک شرکت مبنی بر اینکه یک بسته شارژ مثلاً یک گلکسی S8 یا آیفون X شش برابر بیش از 100 درصد است اعتماد نکنید. ظرفیت و کارآیی باتری براساس چندین عامل متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد باتری ها و ظرفیت ، این گزارش Macworld را در مورد بسته های USB-C بخوانید.
  • به مشخصات باتری توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که ورودی آن فقط به شارژ کند مانند 5V / 1A محدود نمی شود. هرچه ورودی سریعتر باشد ، شارژرهای باتری شما سریعتر می شوند ، شما سریعتر آماده برخورد جاده می شوید.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.