راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

اپل رسما نمایشگاه اپل دیده بان سری 4 با صفحه نمایش بزرگتر، بدن نازک تر، بیشتر را اعلام کرد

اپل رسما نمایشگاه اپل دیده بان سری 4 با صفحه نمایش بزرگتر، بدن نازک تر، بیشتر را اعلام کرد

اپل رسما از نسل بعدی ساعت اپل خود استفاده کرده است. Apple Watch Series 4 دوبله شده است، این دستگاه دارای یک نمایشگر بزرگتر با قابهای کوچکتر است، همانطور که ما ماه گذشته انحصاری داشتیم. اپل برای همه تغییرات در فصل 4 اپل دیده بان را زیر نظر داشته باشید.

 

پیش از معرفی سری 4، تیم کوک ادعا کرد که ساعت اپل ساعت نه تنها در بین ساعتهای هوشمند، به عنوان "ساعت اول" در جهان تبدیل شده است. اپل کوپه جف ویلیامز پس از آن مرحله را برای به روز رسانی اتصالات، تناسب اندام و ویژگی های بهداشتی اپل دیده می شود. ویلیامز گفت: "ساعت اپل تبدیل به یک سرپرست هوشمند برای سلامت شما شده است.

ویلیامز سپس اپل دیده بان سری 4 را معرفی کرد، نمایش 30 درصد از صفحه نمایش بزرگتر و طراحی نازک تر.

Apple Watch Series 4 features:

  • New design
  • Larger display
  • New UI
  • Digital Crown with haptics
  • 2x faster performance
  • 50 percent louder speaker
  • Electrical heart sensor w/ ECG app
  • Swimproof
  • Bluetooth 5.0
  • Optical heart sensor

 

چهره مدولار با عوارض پیچیده تر، از جمله برنامه های شخص ثالث مانند MLB و Lifesum طراحی شده است. برنامه نفوذ نیز تبدیل شدن به چهره خود را به تماشای.

ویلیامز می گوید که چهره های جدید "پویا" نیز دیده می شود که "نمایش منحصر به فرد" را با صفحه نمایش بزرگتر روبرو می کنند، مانند یک چهره آب که حباب ها در آب از لبه ها پراکنده می شوند.

از لحاظ سخت افزاری، Crown دیجیتال به طور کامل بازنگری شده است. به عنوان مثال، همانطور که از طریق محتوا در برنامه Podcast تلنگر می کنید. با توجه به ویلیامز، بلندگو نیز بیش از 50 درصد بلندتر است.

همانطور که ما در این هفته گزارش دادیم، ساعت اپل سری 4 از یک پردازنده جدید 64 بیتی بهره می برد که عملکرد آن را تا عملکرد دو برابر سریعتر ارائه می دهد.

همچنین یک ژیروسکوپ شتاب سنج نسل بعدی وجود دارد که ویلیامز می گوید اجازه می دهد ساعت اپل برای شناسایی سقوط. وقتی سقوط پیدا می شود، اپل ساعت هشدار را به شما می دهد تا به خدمات اضطراری تماس بگیرید. اگر احساس می کنید بیش از یک دقیقه طول می کشد، تماس به طور خودکار شروع می شود.

در مورد ویژگی های قلب، اپل واچ اکنون قادر به تشخیص میزان کم است. این دستگاه همچنین در حال حاضر ریتم قلب شما را نشان می دهد، به این ترتیب می توانید فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص دهید.

همانطور که انتظار می رود، ساعت اپل سری 4 هم اکنون از ECG پشتیبانی می کند - که فعالیت الکتریکی قلب را اندازه گیری می کند. با استفاده از ساعت اپل، شما می توانید به طور مستقیم بر روی ساعت دیجیتال اچ دی به طور مستقیم بر روی ساعت دیجیتال اپل واگذار کنید. این ویژگی - و همچنین تشخیص ضربان قلب نامنظم - تایید FDA را دریافت کرده است.

اودور بنیامین، رئیس انجمن قلب آمریکا، مرحله ای را برای تحسین نوآوری و تعهد اپل به کمک کرد.

ویلیامز می گوید تمام سلامت و تناسب اندام در دستگاه و در ابر رمزگذاری شده است. طول عمر باتری در سری اپل دیده بان 4 همان است، 18 ساعت به عنوان قبل. زمان تمرین در فضای باز 6 ساعت است.

قیمت گذاری و گزینه ها:
آلومینیوم: فضا خاکستری، نقره ای و سیاه است
فولاد ضد زنگ: طلا، جلا سیاه، فضای سیاه
قیمت گذاری با قیمت 399 دلار برای مدل GPS و 499 دلار برای تلفن همراه آغاز می شود. Preorders شروع می شود 14 سپتامبر، در دسترس است 21 سپتامبر.

کشورهای تلفن همراه:

استرالیا، کانادا، چین، دانمارک، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایتالیا، ژاپن، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، امارات متحده عربی، انگلستان و آمریکا.

کشورهای GPS:

استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، گورنسی، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، جرسی، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرتغال، پورتوریکو، عربستان سعودی، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، امارات متحده عربی، انگلستان، ایالات متحده آمریکا و جزایر ویرجین ایالات متحده.

همراه با رویداد اپل در سپتامبر 2018 در مرکز اطلاع رسانی در زمان واقعی و وبلاگ در اینجا همراه باشید. یاد بگیرید چگونه رویداد را در اینجا جریان دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.