راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

UPS - منبع تغذیه بی وقفه

UPS - منبع تغذیه بی وقفه

منبع تغذیه بی وقفه (UPS) یک نوع سیستم منبع تغذیه است که حاوی باتری است تا بتواند قدرت را برای تامین برق در الکترونیک در صورت افزایش یا قطع برق افزایش دهد.

به طور معمول، قدرت یو پی اس یک کامپیوتر شخصی (PC) را برای چند دقیقه پس از قطع برق نگه می دارد و شما را قادر می سازد تا اطلاعات ذخیره شده در حافظه را ذخیره کرده و کامپیوتر را با شکوه خاموش کنید. بسیاری از منابع برق اضطراری در حال حاضر یک مولفه نرم افزاری را ارائه می دهند که شما را قادر می سازد پشتیبان را خودکار و خاموش کردن روش ها در صورت خرابی قدرت در حالی که شما دور از کامپیوتر وجود دارد.

یک سیستم یو پی اس به طور کلی چند خروجی ارائه می دهد، به شما این امکان را می دهد که باتری پشتیبان را به بیش از یک دستگاه نگه دارید و همچنین شامل خروجی های اضافی برای محافظت از ولتاژ است.

انواع یو پی اس
دو نوع اساسی سیستم های یو پی اس وجود دارد: سیستم برق آماده به کار (SPS) و سیستم یو پی اس در خط. UPS آماده به کار شایع ترین نوع یو پی اس های مورد استفاده برای رایانه های رومیزی و سایر دستگاه های الکترونیکی فردی است. UPS خط تعاملی بیشتر در شرایط کسب و کار کوچک و سرور مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم قدرت آماده به کار (SPS)
سیستم برق آماده به کار خط برق را نظارت می کند و به محض تشخیص یک مشکل، به قدرت باتری تبدیل می شود. سوئیچ به باتری، با این حال، می تواند چندین میلی ثانیه طول بکشد، در طی آن کامپیوتر هیچ قدرت دریافت نمی کند.

سیستم قدرت آماده به کار (SPS)

Standby Power System (SPS)

توضیحات تصویر: UPS آماده به کار، تولید شده توسط مرکز علوم داده مرکز Schneider Electric

سیستم یو پی اس On-Line
یو پی اس های On-Line از این قدرت های لحظه ای جلوگیری می کنند، به طور مداوم از قدرت اینورتر خود استفاده می کنند، حتی زمانی که خط برق به درستی عمل می کند. به طور کلی، یو پی اس های On-line بسیار گران تر از SPS هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.