راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

نرم افزار EMC VNX Application Protection Suite

نرم افزار EMC VNX Application Protection Suite ، نرم افزاری تخصصی که برای اتوماتیک سازی عملیات کپی گیری از داده های Application ها با تضمین ریکاوری توسط شرکت EMC طراحی شده است. این نرم افزار به اتوماتیک و دائمی نمودن کپی گیری از Application های مهم سروری مانند VMware ، Microsoft Exchange ، SQL Server ، Share Point و اوراکل کمک می کند به صورتی که همیشه گزینه ریکاوری تضمینی برای آن را در دسترس می باشد.

 

قابلیتهای کلیدی

  • ساده سازی عملیات Replication: اجرای عملیات Replication بصورت اتوماتیک بر روی هر نوع استوریج EMC از طریق یک کنسول ، به ساده سازی مدیریت استوریج کمک می کند.
  • دائمی سازی سرویسهای Application: ایجاد کپی های دائمی از Application ها مانند Microsoft Exchange ، SQL  SharePoint ، VMware ، Oracleو فایل سیستم های سفارشی شده و غیره به بالا بردن سطح دسترسی سرورهای Application کمک می کند.
  • عملیات Replication خودکار: ارائه قابلیت Replication به کاربران و امکان تعریف سطح دسترسی که معمولا در پنج سطح تعریف شده است و این قابلیت برای مدیران استوریج و مدیران Application ها بسیار مناسب می باشد.
  • هماهنگی کامل با محصولات EMC Replication: آسان نمودن مدیریت و اتوماتیک سازی تکنولوژی EMC Replication برای استوریج های سری VNX
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.