راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

راهکارهای دیتاسنتر

هارد قابل حمل

هارد قابل حمل

هارد قابل حمل

 

هارد قابل حمل

ویژگی ها:

• نوع C ( نسل دوم)، سرعت اتصال بالا و خوب تا 10 گیگابایت بر ثانیه.

• با USB و Thunderbolt 3 سازگار است.

• Bus توسط USB یا Thunderbolt 3 فعال می شود.

• سرعت انتقال: تا 130 MB / s (HDD).

• گواهی IP57، ضد آب تا عمق 3.28 فوتی به مدت 30 دقیقه، ضد شوک، ضد گرد و غبار و بسیار مقاوم است.

امکان بک آپ گیری سریع و آسان از فایل ها به هنگام سفر، یکی از موضوعات مهم و قابل توجهی است که با داشتن این محصول شگفت انگیز، به راحتی به آن دست خواهید یافت.

این درایو قابل حمل و کارآمد جدیدترین راه حل با پورت USB-C برای کار با بسیاری از کامپیوتر ها و لپ تاپ های قابل حملی است که اغلب در جاده ها مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر شما به دنبال بک آپ گیری از فایل های ویدئویی و یا عکس ها با وضوح بالا هستید، درایو CalDigit Tuff علاوه بر تسریع روند بک آپ گیری و خالی شدن فضای حافظهشما، از فایل های شما در برابر شرایط آب و هوایی شدید نیز محافظت می کند.

CalDigit بر این باور است که فرم فشرده پورت USB-C با توجه به ارائه بهترین گزینه اتصال، یک رابط کامل و فوق العاده به منظور استفاده با درایو های قابل حمل برای کاربران به شمار می آید.

کاربرد رابط USB-C امکان استفاده از این درایو را در هر مکان و با اکثر رایانه ها فراهم کرده است.

CalDigit Tuff یک دستگاه گواهی شدهIP57 است. 

بر خلاف محصولات مشابه، CalDigit به شما اطمینان می دهد، که TUFF بسیار مقاوم و با دوام است و به راحتی قادر به ایستادگی و مقاومت در برابر هر گونه ضربه می باشد.

CalDigit Tuff برای استفاده در شرایط سخت مانند: ارتش، مهندسی و تأیید شده است، بارها و بارها در مناطق مختلف به شکل های مختلف مورد آزمایش قرار گرفت اما هر بار بدون هیچ گونه آسیبی به عملکرد و کارآیی خود ادامه داد.

اطلاعات شما با CalDigit Tuff کاملا امن است! 

در برابر آب به مدت 30 دقیقه تا 1 متر (3.28 فوت) و هم چنین در برابر ذرات جامد مانند: گرد و غبار و شن و ماسه نیز مقاوم است.

 

هارد قابل حمل

 

 

بنابراین با خیال راحت درتمام ماجراجویی ها و شرایط سخت، این درایو را به همراه خود داشته باشید و از قابلیت های کم نظیر آن بهره ببرید.

 

 

 

 

مشخصات فنی :

هارد قابل حمل

 

 

رتبه بندی بر اساس نظر کاربران: 

 

 هارد قابل حمل

مقایسه با سایر محصولات مشابه:

 هارد قابل حمل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.